Coffs Harbour

10 december 2018 - Coffs Harbour, Australië

Vanochtend zijn we om 07.00 in de auto gestapt om door te rijden naar Arrawarra. Dit is een plaatsje waar een bekende vanuit Meteren werkt. We zijn daar op visite geweest en hebben eventjes aan het strand gelegen. Er was net een surfles bezig dus dat was leuk om eventjes gezien te hebben.

ArrawarraRoute

Vervolgens zijn we doorgereden naar onze eindbestemming van vandaag: Coffs Harbour. We hadden gehoopt hier lekker aan het zwembad te kunnen liggen, want op het strand werden we gezandstraald, maar ze hadden helaas geen zwembad. De oceaan is hier het zwembad. Jammer alleen dat er zoveel haaien en dodelijke kwallen in zitten :)

We hebben besloten om een lekkere douche te nemen en het stadje te verkennen. Weer de nodige souvenirs ingeslagen en een lekkere koffie met gebakje gegeten. Daarna zijn we terug naar het hostel gegaan en hebben we in ons ''volkstuintje'' nog genoten van het middagzonnetje. Daarna lekker gegeten (soep met brood, want echte keukenprinsessen zijn we niet) en nu een avondje chillen bij het hostel.

LekkernijVolkstuintje

Next stop: New Castle!

1. Opa Oma:
    10 december 2018
    Weer leuke dingen mee gemaakt geniet nog maar nu kan het nog ,hier wordt het kouder .🌦☔️