Hong Kong

18 november 2018 - Hongkong, Hongkong

Na een lange vlucht van 11 uur zijn wij aangekomen in Hong Kong. De vlucht duurde erg lang, maar was rustig qua turbulentie dus dat was fijn! Na al het eten op voor ons gekke tijdstippen en het gekreukeld liggen waren wij er na 11 uur wel klaar mee.

Vliegtuig Eten vliegtuig Uitzicht vliegtuig

Eenmaal aangekomen in Hong Kong zijn wij met de trein richting het centrum gegaan. Voor ons alle drie viel Hong Kong erg tegen. De mensen waren onvriendelijk, spraken geen woord Engels en het is niet de schoonste stad. Wij zijn vervolgens met een taxi uit de Middeleeuwen naar Victoria Peak gegaan om van het uitzicht te genieten over Hong Kong.

Victoria Victoria

Hierna zijn wij naar een tempel geweest, maar die was totaal anders dan op internet dus daar waren wij zo weer klaar. Als laatste zijn wij nog met de ferry wezen varen, dit was wel erg mooi!

Ferry

Wij hadden de vermoeidheid van de eerste vlucht wel een beetje onderschat (we hebben natuurlijk een nacht overgeslagen) en zijn na wat koffie en een gebakje teruggegaan naar het vliegveld om lekker uit te rusten en de foto's te bekijken!

Koffie

Over een paar uur gaat onze vlucht naar Cairns en kan het genieten echt beginnen.

Next stop: Cairns