Noosa

5 december 2018 - Noosa Heads, Australië

Vanochtend hebben we hier lekker ontbeten en zijn we naar een grote markt vlakbij het stadje gegaan. Deze stond vol met kraampjes met handgemaakte sieraden, zeepjes, kleding en heel veel eten!

Markt

We zijn hier overheen gestruind en zijn vervolgens naar het centrum van Noosa gegaan. We hebben hier wat geshopt en souvenirs ingeslagen voor thuis. Bij een picknickplek hebben we lekker geluncht en zijn vervolgens terug gegaan naar het hostel. Hierna zouden we beginnen aan een wandeltocht van 3,5 uur ..... Om 14.15 zijn wij begonnen aan de tocht.

Beginpunt Noosa

Het was een route langs de kust en door wouden heen. Het was echt de moeite waard om te lopen. Veel mooie uitkijkpuntjes, wandelingen over het strand en mooie natuur om ons heen. Op het strand lagen veel (dodelijke) aangespoelde kwallen en krabben.

Uitzicht Kwal Uitzicht

Onderstaande foto's geven een kleine indruk van de tocht.

Eerste foto Tweede foto Australië Uitzicht Boom 2 Boom Met Laura

Het allermooiste kwam op het laatste. De route was eigenlijk voorbij, maar wij zagen nog een bordje die omhoog in de wouden wees. Als enige zijn wij dit pad gaan volgen en op een gegeven moment kwam er een koala vanuit de bosjes ons pad op. We hebben hem achtervolgd en hij poseerde perfect voor onze camera's. Dit leverde mooie filmpjes en foto's op! Echt een gave beleving.

Koala 1 Koala 2 Koala 3

Next stop: Brisbane

1. G. Van Zoelen:
    Wat bijzonder mooi. 😄
  2. Corre rietbergen:
    5 december 2018
    de reis van je leven he wonderschoon is het daar fijne sinterklaas groetjes
  3. Isabella:
    Wat gaaf zeg!😘