Bondi Beach

17 december 2018 - Sydney, Australië

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan om vervolgens uit te checken in ons hostel. We mochten gelukkig wel al onze spullen veilig opbergen want we hadden nog een hele dag in Sydney. Het was vandaag een stralende dag dus we zijn in alle vroegte lekker naar Bondi Beach gegaan. Hier hebben we genoten van de laatste zonnestralen. Wel hadden we te maken met zeemist, wat een best beangstigend beeld was. De surfers zag je niet meer dus het was onverantwoord om te gaan zwemmen. We hebben nog lekker een strandwandeling gemaakt, afscheid genomen van de bekende uit het vorige hostel en zijn vervolgens naar ons hostel teruggekeerd.

Laatste dag Laatste dag

Eenmaal terug in het hostel hebben we voor de laatste keer gekookt. Dit keer pasta carbonara met wat ham erdoor. Erg origineel weer :) We hebben lekker al het zand van ons afgespoeld tijdens de laatste douche en de vliegkleren weer aangetrokken.

Laatste dag

We hebben een taxi genomen naar het vliegveld. Hoe snel Cairns ging, hoe traag ging het nu. Gelukkig hadden we meer dan genoeg tijd en hebben we nu nog steeds een uur de tijd om tot rust te komen. De laatste Australische selfie is ook gemaakt. We stappen als rode tomaatjes het vliegtuig in. De vlucht van 10 uur (pffft) gaat naar Hong Kong, waar we morgen nog een hele dag zullen zijn! Hopelijk bevalt deze dag in Hong Kong beter dan de vorige keer.

71434EF7-C2AE-4038-B445-ABCD078B18AB CF6F44FC-1498-48AB-A00C-FF4CA540C0BE

1. Denise Vermeer:
    17 december 2018
    Fijne vlucht en geniet van jullie laatste dag in Hong Kong!
  2. Opa Oma:
    17 december 2018
    Weer een prachtig verhaal ,en weer veel mee gemaakt ,wat zullen wij en jullie dat missen .Een hele goede reis en vlucht.en een mooie dag in Hongkong.veel plezier als afsluiting .🌞🌞🌞
  3. Truus:
    Goede vlucht en gauw tot ziens Naomi. 🎄🎄😘