Sydney

16 december 2018 - Sydney, Australië

Stappen

Zaterdagochtend hebben we lekker uitgeslapen en op ons gemakje ontbeten. We zijn vervolgens met bekende uit een eerder hostel op pad gegaan (de jongen uit Beesd) We zijn naar een hal geweest met ontzettend veel souvenirs kraampjes voor spot goedkoop. Jammer dat ik alles al in huis had :)

Vervolgens hebben we in een parkje wat gezeten en zijn we naar een plekje geweest waar we mooi uitzicht hadden op het Opera House en the Bridge. (Foto’s komen later wanneer WiFi het op de laptop doet)

Park zaterdag Uitzicht opera

We hebben daarna boodschappen ingeslagen om op ons dakterras te gaan barbecuen. Helaas regende het ontzettend hard dus we hebben maar in de pan onze hamburgertjes klaar gemaakt. We hadden onszelf ook nog gewend met een lekker kippetje. We hebben het wel erg gezellig gehad!

Burgers Kippetje

Zondagochtend hadden we op tijd de wekker gezet, want het zou mooi weer worden vandaag! We hebben wat rond gelopen, mooie uitzichten gezien, een straatje bezocht die vol hangt met vogelhuisjes, geluncht in het park en vervolgens lekker in het zonnetje gelegen. We zijn deze dagen al een paar x benaderd door Chinezen die met ons op de foto wilde :)

Vogelhuisjes Pizza

In de avond was er filmavond en daarna zijn we nog een lichtshow geweest. Ook deze foto’s volgen later!

Verlichting Kerstbal Kerstboom

De koffers zijn alvast ingepakt, aangezien we morgenavond vliegen naar Hong Kong. De wekkers staan vroeg morgen, want we gaan eerst nog lekker naar het strand toe (Bondi Beach) met de bekende uit het vorige hostel. Rond 18.30 onze tijd gaan we naar het vliegveld toe!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Truus:
    16 december 2018
    Wat hebben jullie toch lekker veel gezien en gedaan. Geniet van je laatste dag. Fijne vlucht terug Naomi.
  2. Opa Oma:
    16 december 2018
    Wat zullen wij dit allemaal missen ,de verhalen en natuurlijk de fotos .maar wie weet meschien ,tot de volgende trip.jullie een leuk verblijf in HongKong ,en een hele goede reis en vlucht .naar jullie thuis land .🙋‍♀️🙋‍♂️
  3. JA Witjes:
    16 december 2018
    Fijne relaxte reis terug meiden
  4. Mama:
    16 december 2018
    Super mooi allemaal,geniet er nog effe van !X
  5. Sonja Fraza:
    16 december 2018
    Het was super leuk om jullie vakantie verhalen te lezen en naar jullie prachtige foto's te kijken. 👍😃
    Veel plezier in Hong kong en goede terugreis!!🙋🏼‍♀️