Cairns

19 november 2018 - Cairns North, Australië

Vanochtend vroeg zijn wij om 07.00 plaatselijke tijd aangekomen in Cairns. De eerste plek van ons verblijf in Australië! De tweede vlucht was een stuk onaangenamer dan de eerste vlucht, aangezien wij 80% van de tijd heftige turbulentie hebben gehad. Het uitgebreide ontbijt en het mooie uitzicht vanuit de lucht hebben dit weer helemaal gecompenseerd.

Uitzicht vliegtuig

Eenmaal aangekomen op het vliegveld waren wij binnen een half uurtje alweer buiten dus dit ging super snel. We konden een busje nemen die ons rechtstreeks naar ons hostel bracht. Ik heb wat foto´s toegevoegd van het hostel, niet de meest luxe variant van een hostel denken wij zo, maar het is schoon en dat is het belangrijkste,

Hostel Hostel uitzicht Sleutel hostel Bed hostel

Na even wat gerust te hebben zijn wij naar het openbare zwembad gegaan midden in Cairns. Dit was een super mooie plek waar wij de hele dag hebben gezwommen, gelegen en geslapen.

Lagoon Lagoon Lagoon

Hierna zijn wij terug naar het hostel gegaan. We hebben de tassen wat georganiseerd, eten gekookt (heel simpel, want onze vermoeidheid is hoger dan de trek) een lekkere douche genomen en vervolgens in bed gaan liggen. Het wordt vroeg slapen vanavond want de wekker gaat alweer om 06.30!

Avondeten

2. Paula:
    Wat super tof! Jij bent er gewoon :D
  3. Ton:
    19 november 2018
    Je hebt het toch maar mooi gedaan zo’n lange vlucht. Nu lekker genieten van je reis 😊
  4. Sonja Fraza:
    19 november 2018
    Heerlijk, jullie konden even lekker bijkomen van de lange reis! 👍🌴👙😎 Genietse!!
  5. Opa Oma:
    En nu maar genieten 👍👍😎😎😎