Sydney

12 december 2018 - Sydney, Australië

Vanochtend zijn we met gierende banden uit Newcastle vertrokken. Binnen twee uurtjes stonden we bij de autoverhuur in Sydney. We hebben onze auto na drie weken ingeleverd! We hebben vanavond uitgerekend hoeveel kilometers we in totaal hebben gereden met alle tussenstops en we zitten rond de 3320 kilometer. Aardig wat dus! Onderstaand plaatje is alleen van de rechtstreekse route zonder alle tussenstops.

Eindroute

De indruk van het hostel is goed! Een fijne sfeer met veel activiteiten in de avonden. Het is op loopafstand van de grote highlights dus we liggen goed centraal. We hebben besloten om morgen een bus tour door de stad te gaan doen zodat we zeker weten dat we alles zien van de stad. (Hop on, hop off bus).

Route bigbus

Het weer is alleen niet meer zoals we gewend waren. Vandaag regende het zelfs. De bruine huidjes zijn langzaam aan het verdwijnen. Geen bruine beentjes dus onder de kerstboom :) We hebben vanmiddag lekker een filmpje gekeken in de tv-kamer, de boodschappen in huis gehaald, wraps gegeten en vanavond hebben we meegedaan aan een quiz op het dakterras samen met een stelletje uit Schotland. Was erg gezellig en we kregen gratis pizza als snack, ook leuk & lekker!

Tv kamer Quiz

Morgen gaan we dus lekker een dagje de stad verkennen!

1. Truus:
    12 december 2018
    Nou zo te zien is er heel wat te bekijken met al die nummers heel veel plezier en hopelijk wordt het weer ook weer beter allemaal de groetjes